If I Were A Boy

如果我是男孩

If I were a boy
Even just for a day
I’d roll outta bed in the morning
And throw on what I wanted then go
Drink beer with the guys
And chase after girls
I’d kick it with who I wanted
And I’d never get confronted for it.
Cause they’d stick up for me.

如果我是男孩

即使只有一天

我會在早晨衝出床舖

匆匆穿上我的服裝出發

與好友們暢飲啤酒

和女孩們追逐嬉鬧

我會把到任何一個我要的妹

同時絕不會惹上麻煩

因為她們都站在我這邊

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man.
I’d listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he’s taken you for granted
And everything you had got destroyed.

如果我是男孩

我認為我可以理解

喜歡上一個女孩會是怎樣的心情

我發誓我會成為一個更好的男人

我會聆聽她的心聲

讓我知道她傷得有多深

當你失去所愛

假使他移情別戀

你所有的一切都將毀滅

 

 

If I were a boy
I would turn off my phone
Tell everyone its broken
So they’d think that I was sleepin alone
I’d put myself first
And make the rules as I go
Cause I know that she’d be faithful
Waitin for me to come home
To come home

如果我是男孩

我會關了手機

告訴大家它壞了

讓他們以為我獨居在雇主家

我會先做我自己

在我人生之路上立下規則

因為我知道我的她會忠實的

等著我回家

等我回家

 

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man.
I’d listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he’s taken you for granted
And everything you had got destroyed.

如果我是男孩

我認為我可以理解

喜歡上一個女孩會是怎樣的心情

我發誓我會成為一個更好的男人

我會聆聽她的心聲

讓我知道她傷得有多深

當你失去所愛

假使他移情別戀

你所有的一切都將毀滅

 

It’s a little too late for you to come back
Say its just a mistake
Think I’d forgive you like that
If you thought I would wait for you
You thought wrong

對你而言回頭已經有點太遲了

你說那只是個錯誤

你以為我會這麼簡單就原諒你

如果你以為我會等你

那你就大錯特錯了

But you’re just a boy
You don’t understand
Yeah you don’t understand  Oooh
How it feels to love a girl someday
You wish you were a better man
You don’t listen to her
You don’t care how it hurts
Until you lose the one you wanted
Cause you’ve taken her for granted
And everything you have got destroyed.
But you’re just a boy

 但你就是個男孩

你不了解

是啊,你不了解

哪天喜歡上一個女孩是怎樣的感覺

你希望你是一個更好的男人

但你不聆聽她的心聲

你不在乎她傷得有多深

直到你失去所愛

假使她移情別戀

你所有的一切都將毀滅

但你就是個男孩

arrow
arrow
    全站熱搜

    a9410098 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()